donderdag 15 december 2016

Kerstkaart week 50


Week 50 alweer , dus de kerstkaarten moeten nodig de deur uit. De helft heb ik al gepost , de andere helft ga ik vandaag versturen. Het valt me wel op dat veel van mijn kennissen me prettige Kerst op Facebook wensen. Het kaartjes sturen wordt steeds minder., merken jullie dat ook? Andere jaren lag de eerste kerstkaart al op 6 december in de bus, maar tot nu toe heb ik er nog slechts 2 ontvangen en nog wel van mensen uit de buurt die de kaart zelf hebben gebracht Ik vind het jammer hoor, het betekent toch aandacht voor elkaar en k schrijf er ook altijd een persoonlijke wens in. Maar goed tijden veranderen maar ik doe aan deze verandering niet mee hoor. Er gaan er bij mij zeker 75 op de post.

De kaart van deze week weer met die mooie creatable gemaakt voor 52 weeks to christmas.
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2016/12/kerstkaart-week-50.html

Ik heb gebruikt:
Creatable: LR 0445
Dennenapels LR 0286
Takjes LR 0286
Plaatje: Cardtoppers 2
Vogeltje : Col 1392
Distress inkt Vintage Photo.

Ik wens jullie nog een gezellige dag, probeer nog even bij jullie langs te komen, maar heb vanmiddag kerstborrel in verpleeghuis en vanavond kerstbijeenkomst van de N.V.V.H. dus ook druk met de voorbereidingen. Zal jullie morgen laten zien wat ik daar allemaal voor gemaakt heb.
Ook heb ik jullie reacties weer met veel plezier gelezen.



16 opmerkingen:

  1. Mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kerstkaart Marian!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk !
    Mooie tinten heb je gebruikt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook deze is weer heel mooi Marian! Veel plezier met al je bezigheden!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje met mooie details, Marian!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marian,
    ik heb inmiddels al ruim 20 kaarten ontvangen, verstuur er zelf ca.90..
    prachtige kaart heb je met de mooie stans gemaakt, veel plezier vandaag,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Marian!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Marian!
    Groetjes Monique
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeeel mooi dit kerstkaartje Marian
    zooooo een mooie stansjes gebruikt..en zeker in die monochrome kleurtjes maken hem heel chique...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje! Als kind vond ik het al leuk om kerstkaartjes naar familie te sturen. Nu dat ik ze zelf maak, helemaal. Maar Fb gaat wel sneller maar is niet zo oprecht. Alles gaat als zo snel deze tijden, laten we rond kerstmis gewoon even stil staan en elkaar iets moois wensen. Een positieve noot kan iedereen gebruiken. Vandaag op mijn blog een kaartje met een boodschap! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart. De kleuren zijn prachtig bij elkaar. Een hele mooi mal heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, mooie kleurtjes! En gezellig dat je meedoet met de wekelijkse challenge van 52 Weeks to Christmas! grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart in lieve kleurtjes Marian. Leuk zoals je de dennenappeltjes met een strikje bevestigd hebt. Het is toch een feestje om zoiets moois op je deurmat te vinden, veel leuker dan zo'n berichtje op facebook. Ik kreeg ook een aantal app-jes maar zelf stuur ik gewoon kaarten. Kun je ook veel langer van genieten :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke combinatie van de vogel met het plaatje en in een mooie warme kleur!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende kerstkaart marian!!
    Ja zo jammer dat het minder word met de kerstkaarten...ik heb dit jaar voor het eerst meegedaan op de clubjes aan een kerstlijst en ook een aantal blogvriendinnetjes wilden wel kaarten uitwisselen zodoende heb ik mijn schouw hier volstaan met best veel schitterend zelfgemaakte kerstkaarten waar ik al dagen van zit te genieten!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen